NISJEBUTIKKENS DAG™
PROSJEKT;
Konseptutvikling & strategi
Design av logo & identitet
Design av kampanjemateriell, trykk & digitalt
Marknadsføring & merkevarebygging
Drift av sosiale medier
Kampanjemateriell 2018 - 2025
Design av profileringsmateriell & trykksaker
Design av stand med banners osv. 2025
OM KUNDEN;
NISJEBUTKKEN DAG™ er ei bevisstgjeringskampanje der formålet er å framheva dei unike, sjølvstendige butikkane i Norge.
Kampanja Nisjebutikkens dag™ set fokus på kva nisjebutikkane står for, og betyr, for eit levande lokalsamfunn. Tidspunktet for kampanja er frå 2024 flytta til veka etter skulane sine haustferiar. Kampanja har eige heimeside, samt eigne kontoar på Facebook & Instagram.
Konsept og kampanje er utvikla i fellesskap av Gøril Florvåg, Butikkutvikler.no & Giske Berland, Design.by.Giske.
Alt av design & kampanjemateriell (trykk & digitalt) til Nisjebutikkens dag™ er laga av Design.by.Giske. Kun butikkar som kjøper kampanjemateriell har lov å bruka navn og bildefiler i marknadsføring (vilkår gjeld).
Informasjon om Nisjebutikkens dag™, bestilling av kampanjemateriell osv; www.nisjebutikkensdag.no