NISJEBUTIKKENS DAG™

PROSJEKT;

  • Konseptutvikling & strategi

  • Design av logo & identitet

  • Design av kampanjemateriell, trykk & digitalt

  • Marknadsføring & merkevarebygging

  • Drift av sosiale medier

  • Kampanjemateriell 2018 - 2024

  • Design av div.profileringsmateriell & trykksaker

OM KUNDEN;

NISJEBUTKKEN DAG™ er ei bevisstgjeringskampanje der formålet er å framheva dei unike, sjølvstendige og lokale butikkane i Norge.

Kampanja Nisjebutikkens dag™ set fokus på kva nisjebutikkane står for, og betyr, for eit levande lokalsamfunn. Tidspunktet for kampanja er frå 2024 flytta til veka etter skulane sine haustferiar. Kampanja har eige heimeside, samt eigne kontoar på Facebook & Instagram.

Konsept og kampanje er utvikla i fellesskap av Gøril Florvåg, Butikkutvikler.no & Giske Berland, Design.by.Giske.

Alt av design & kampanjemateriell (trykk & digitalt) til Nisjebutikkens dag™ er laga av Design.by.Giske. Kun butikkar som kjøper kampanjemateriell har lov å bruka navn og bildefiler i marknadsføring (vilkår gjeld).

Informasjon om Nisjebutikkens dag™, bestilling av kampanjemateriell osv; www.nisjebutikkensdag.no

Forrige
Forrige

Store Ringheim hotell & restaurant - Øletikett

Neste
Neste

BUTIKKUTVIKLER.NO - visuell identitet